FAQ

Heb je een vraag of probleem? Neem even een kijkje hieronder naar de meestgestelde vragen!

Neem hier ook een kijkje op de HANDLEIDING: Webshop manual_def.docx

Bestelling en Levering

  • Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

    Als je bestelling geplaatst is voor 13.00 uur (vrijdag 11.30 uur), wordt je bestelling diezelfde dag verwerkt en verzonden. Tenzij bij grote drukte, overmacht of fout van de transporteur, waarbij wij niet verantwoordelijk kunnen worden geacht.

  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

    Het is zeker mogelijk je bestelling af te halen. Geef dit alvast mee bij je bestelling, dan passen wij dit aan en komt het zeker in orde.

  • Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

    Voor elke geplaatste bestelling ontvang je van ons een orderbevestiging via mail met de bevestiging van de leveringstermijn(en).

  • Kunnen jullie anoniem versturen?

    Volledig anoniem versturen is helaas niet mogelijk. We zijn verplicht een label van onze transporteur op de zending te kleven. Daarop staat ons adres wel vermeld, mocht het pakket verloren gaan.

  • Naar welke landen verstuur je bestellingen?

    Wij sturen bestellingen standaard enkel naar klanten in België, Nederland en Luxemburg, deze zijn inbegrepen in onze transportkosten. Mochten jullie naar andere landen willen verzenden, kan dit zeker op aanvraag.

  • Waar blijft mijn bestelling?

    Via jouw account op de website kan je je bestellingen traceren. In onze handleiding kan je hierover meer informatie vinden onder het hoofdstuk 9.2.5 Startscherm.

  • Wat doe ik als er wat fout is met mijn bestelling?

    Neem dan zeker contact op met onze Interne Sales afdeling. Dit kan via mail (support@texet.be of support@texet.nl) of via telefoon +32 (0)16 57 11 57.

  • Kan ik nog artikels toevoegen nadat ik een orderbevestiging heb ontvangen?

    Dat hangt ervan af. Als je bestelling al in verwerking is, kan er niks meer worden aan toegevoegd. Als je bestelling nog niet in verwerking is, kan dit zeker worden toegevoegd. Neem dan contact op met onze Interne Sales afdeling via telefoon +32 (0)16 57 11 57.

  • Met welke verzendkosten moet ik rekening houden?

    De transportkosten bij een online bestelling zijn: * € 1 - € 99: € 7,95 * € 100 - € 399: € 13,95 * Franco levering vanaf € 399 - De transportkosten bij een bestelling via mail of telefoon zijn: * € 1 - € 99: € 7,95 * € 100 - € 399: € 13,95 * Franco levering vanaf € 499

  • Met wie worden de pakketten verzonden?

    Jouw bestelling wordt verzonden met DPD. Je ontvangt van deze transporteur een mail met een trackingcode van zodra je bestelling is aangemeld voor verzending. Op die manier kan je zelf je pakket(ten) volgen maar eventueel ook instructies doorgeven betreft de levering.

Afbeeldingen

  • Waar kan ik jullie afbeeldingen downloaden?

    Afbeeldingen in lage resolutie kan je makkelijk downloaden via onze website. Afbeeldingen in hoge resolutie kan je downloaden via ww.nwgmedia.com. De logingegeven hiervoor kan je opvragen via onze Interne Sales afdeling.

Betaalmethodes

  • Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

    Momenteel is betalen op factuur de enige mogelijkheid. Op termijn willen we ook het online betalen mogelijk maken.

Prijzen

  • Kan ik een prijslijst ontvangen?

    Natuurlijk, deze kan je opvragen bij onze afdeling Interne Sales via mail support@texet.be of support@texet.nl. Binnenkort kan je deze ook online downloaden van onze website zodra je bent ingelogd.

  • Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?

    Al onze prijzen op de website zijn exclusief BTW.

Klachten

  • Mijn artikel is beschadigd, wat moet ik doen?

    Dat is jammer om te horen. Je kan via onze website het klachtenformulier invullen. Dit kan je dan doorsturen naar onze Interne Sales afdeling (support@texet.be of support@texet.nl) met een foto. Zij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om dit uit te klaren.

  • Ik heb een algemene klacht over de werking van Texet?

    Dat is jammer om te horen. Dit kan je dan doorsturen naar onze Interne Sales afdeling (support@texet.be of support@texet.nl)

Productinformatie

  • Hoe vind ik de juiste maat?

    Elk artikel heeft een specifieke pasvorm. Op de website kan je bij de productinformatie van elke artikel ook de matentabel terugvinden.

  • Gebruiken jullie Fairtrade materialen?

    Momenteel hebben wij ons merk Cottover, die gebruikt maakt van Fairtrade materialen. Naar de toekomst toe zullen meer en meer artikels ontwikkeld worden met duurzame materialen. Ook is er sinds kort een nieuw duurzame merk bijgekomen nl Printer Prime.

  • Op welke temperatuur moet ik dit artikel wassen?

    Dat is een goede vraag om de levensduur van je artikel te verlengen en dit zo lang mogelijk te kunnen dragen. Op elk artikel is er een label hiervan voorzien. Ook op onze website kan je bij de productinformatie van elk artikel de wasvoorschriften terugvinden.

Showroom

  • Hebben jullie een fysieke showroom?

    Wij hebben een fysieke showroom in Aarschot (BE) en in Nieuwegein (NL) waar jullie gebruik van mogen maken. Maak best wel eerst een afspraak. Dit kan telefonisch op het nummer +32 (0)16 57 11 57.

  • Kan ik jullie showroom gebruiken om met mijn klanten langs te komen?

    Ons House-of-Textile staat volledig ter jullie beschikking. Maak best wel eerst een afspraak op het nummer van onze afdeling Interne Sales +32 (0)16 57 11 57.

Partner worden

  • Waar kan ik jullie merken aankopen?

    Texet verkoopt uitsluitend via een dealernetwerk. Neem contact op met onze Interne Sales voor een dealer in uw buurt.

  • Kan ik ook dealer worden?

    Graag zelfs. Op onze website kan je het formulier invullen dat je kan terugvinden aan de rechterkant van het scherm door te klikken op het mannetje. Onderaan kies je van voor 'Partner worden'. Onze afdeling Interne Sales bezorgt je zo snel mogelijk alle info die nodig is om van start te gaan.

Voorraad

  • Wanneer is mijn product weer op voorraad?

    Als een artikel niet op voorraad is, neem dan even contact op met onze afdeling Interne Sales. Zij kunnen je de correcte leverdatum bevestigen

  • Kan ik zelf de voorraad nakijken?

    Dit is zeker mogelijk. Na het inloggen kan je op de productpagina van elk artikel onderaan een matrix terugvinden. Hier kan je een overzicht vinden van de beschikbare stock in de verschillende magazijnen per maat en kleur.

Ruilen en retourneren

  • Wat zijn de retourvoorwaarden?

    Tot 3 maanden na aankoop kan je artikels retourneren tegen een retourkost van 15%. We vragen wel gebruik te maken van het formulier dat je kan terugvinden op onze website onder 'Downloads'.

  • Kan ik een bestelling terugsturen?

    Dat is geen enkel probleem. Dit kan tot 3 maanden na aankoop van je bestelling en je moet wel rekening houden met een retourkost van 15%. Voor de aanvraag zelf kan je het formulier terugvinden op onze website onder 'Downloads'.

  • Wanneer mag ik de creditnota verwachten van mijn geretourneerde artikels?

    Van zodra de retour bij ons binnenkomt, mag je de creditnota binnen de week verwachten.

Personalisatie

  • UW WERKKLEDING, UW VISITEKAARTJE

    Een professionele vakman linkt zijn naam graag aan professionele werkkleding. Uw bedrijfsnaam mag daarom niet ontbreken op de kleding. Dus waarom niet iets extra's doen door uw logo op uw kleding te borduren of drukken. Bij Texet zetten wij ons in om u mooie, uniforme bedrijfskleding te geven en bieden u daarom de service voor bedrukken en borduren. Het plaatsen van een bestelling gaat bij ons heel gemakkelijk en soepel, en herhalingsorders heeft u na 1 á 2 weken al in huis.

  • TRANSFERS

    Wij gebruiken altijd warmtetransfers die scherpe contouren hebben en bestand zijn tegen veelvuldig wassen. De prijs varieert afhankelijk van het aantal bestelde transfers, het formaat en het aantal kleuren in het transfer/logo. Transfers kunnen geplaatst worden op de meeste stoffen en zijn wasbaar tot 85°, kunnen in de droogtrommel en zijn chemisch reinigbaar. Bij het ontwikkelen van nieuwe transfer bedraagt de levertijd ca. 3-4 weken.

  • BORDUREN

    Ons borduurwerk is van hoge kwaliteit. Perfect voor wie de bedrijfskleding een nóg professionelere uitstraling wil geven. De prijs voor het borduren van het logo varieert met het aantal steken. Borduurprijzen zijn op aanvraag door een email naar info.specials@texet.be te sturen, samen met een scherp, bruikbaar voorbeeld van het logo in het gewenste formaat.

  • SPECIAL SERVICES

    Wij bieden ook diverse andere services aan onze klanten, omdat we weten hoe belangrijk het is om de best mogelijke opties te bieden voor hun werkomgeving. Voor ons is zelfs het kleinste verzoek belangrijk, en zijn tevreden te weten dat we hebben geholpen om een verschil te maken. Zo bieden wij special services aan zoals: verlengen/inkorten, extra versterking op knieën, reflecterende tape voor extra zichtbaarheid en persoonlijk verpakken.